Saturday, May 22, 2010

Kak Saidah, PICK ME! PICK ME! =p

SAIDAH GIVEAWAY MASIH BERJALAN - BELUM TUTUP LAGI. JEMPUTALAH JOIN YER..

GIVEAWAY MY LIFE..MY STORIES..DEMI ADAM DANIEL
Salam semua.

About a week ago, Adam dah boleh meniarap. Aha..meniarap..pas tu merangkak...pas tu duduk dan berdiri. Bila bab dia dah pandai berdiri ni, risau gak maklumlah banyak koleksi2 yg terletak dlm bakul shj. Demi keselamatan anakku Adam, maka saya rasa saya nak let go sebahagian dari koleksi saya yg masih belum berumah tu. Bukannya tak sayang, tapi perasaan sayang kepada anak melebihi segalanya.

So, I would to announce that hehehe saya apun nak anjurkan giveaway juga. Hadiah-hadiah spt berikut:



Hadiah ke 10 - sepasang cawan wild rose dan 4 biji acuan kuih lompang wild rose
Hadiah ke 9 - 2 biji teko kangkung (w/o chop)
Hadiah ke 7 & ke 8 - masing-masing 3 pasang cawan VCR
Hadiah ke 6 - sepasang cawan mulut lebar VCR
Hadiah ke 4 - 3 biji piring VCR, hadiah ke 5 - 2 biji piring vcr
hadiah ke 3 - sebiji sugar bowl vcr tanpa cover
Hadiah ke 2 - teko vcr
Hadiah pertama : 8 pasang cawan buluh hijau, sebiji sugar bowl tanpa tutup dan 1 biji pinggan mungkum
= Weeeehoooo~ best nyer hadiah2 ni! =)

Syarat-syarat peraduan adalah seperti berikut:

1- Tarikh peraduan bermula hari ini hingga 30hb May, 2010 = DONE

2 - Terbuka kepada semua kawan-kawan di Malaysia sahaja yg menjadi Follower . Kepada yg belum jadi follower kenalah jadi follower saya dahulu. = DONE

3- Linkkan blog saya kepada blog masing-masing dan buat sedikit N3 berkenaan dgn blog saya ini. = DONE

4- Memberi komen dalam entry ini..(komen di shoutbox tidak diambil kira) 4-Nama pemenang akan diumumkan pada minggu pertama bulan June. = KOMEN YANG BEST2 AJE =)

5 - 1 Hadiah khas (misteri) akan diberikan kepada referral yg paling banyak disebut oleh pemberi komen. ( contoh kalau A tengok N3 giveaway ini dari blog B, sila mention nama B dalam komen mereka so that B akan dapat hadiah misteri) = DAPAT TAU DARI http://englishdecomania.blogspot.com/

5- Penghantaran hadiah adalah dari minggu kedua JUne hingga ke 30 June. Pemenang akan dihubungi jika terdapat sebarang kelewatan dalam penghantaran hadiah. = TEPON LA SAYE YE KAK =p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails